دانلود نسخه پولی بهترین نرم افزار و بازی های اندروید

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود نرم افزار Lucky Patcher برای اندروید

نسخه ی جدید نرم افزار Lucky Patcher

پیشنهاد ویژه - نیازمند روت


Lucky Patcher بک نرم افزاری قدرتمند رایگان برای حذف لایسنس بازی و برنامه های اندروید است . با این نرم افزار میتوانید از تمامی امکانات برنامه های غیر رایگان به صورت مجانی استفاده کنید و لذت ببرید. برای دریافت این نرم افزار به ادامه ی مطلب برید.


ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Omid.Developer

دانلود نرم افزار افزایش لایک اینستاگرام برای اندروید

نسخه ی جدید نرم افزار لایک بگیر اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام توسط کاربران 100% واقعی و ایرانی

لایک بگیر یک برنامه ی ایرانی است که به شما امکان میده که به صورت رایگان تعداد لایک های پست های اینستاگرام خودتون رو افزایش بدید. در این نرافزودن خطم افزار با لایک کردن دیگران سکه جمع آوری می کنید با استفاده از سکه های به دست آمده ، برای خود لایک می خرید. این نرم افزار را میتوانید از ادامه ی مطلب دریافت کنید.

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Omid.Developer

دانلود نرم افزار افزایش فالوئر اینستاگرام برای اندروید

نسخه ی جدید نرم افزار فالوئر بگیر اینستاگرام

افزایش فالوئر اینستاگرام توسط کاربران 100% واقعی و ایرانی

فالوئر بگیر یک برنامه ی ایرانی است که به شما امکان میده که به صورت رایگان تعداد فالوئرهای اینستاگرام خودتون رو افزایش بدید. در این نرم افزار با فالو کردن دیگران سکه جمع آوری می کنید با استفاده از سکه های به دست آمده ، برای خود فالور می خرید. این نرم افزار را میتوانید از ادامه ی مطلب دریافت کنید.

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Omid.Developer

رفع مشکل مدیریت حافظه در گلکسی نوت 5 به وسیله ی روت


سامسونگ در گلکسی‌های جدید خود یعنی نوت 5 و اس 6 اج پلاس از حافظه رم 4 گیگابایتی LPDDR4 استفاده کرده‌است، با خواندن مشخصات این دو اسمارت‌فون شاید شگفت زده شوید اما سوالی که ممکن است در ذهن شما شکل بگیرد این است که آیا گلکسی‌های جدید نیز همانند اس 6 از مشکل مدیریت حافظه رنج می‌برند؟ در جواب باید بگوییم بله! نوت 5 و اس 6 اج پلاس نیز در درون خود با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و فقط توانایی نگهداری 5 برنامه را در رم 4 گیگابایتی (!) خود دارند. ولی ما به شما راهکاری برای رفع این مشکل پیشنهاد می کنیم . برای دیدن آموزش به ادامه ی مطلب بروید

ادامه مطلب...
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Omid.Developer

دانلود System App Remover Pro 3.5.1012 نرم افزار حذف برنامه های سیستمی اندروید

نسخه ی جدید و فول نرم افزار System App Remover

امتیاز در گوگل پلی : 4.7 از 5 – قیمت در گوگل پلی : 2 دلار

نیازمند روت
 
با استفاده از نرم افزار System App Remover می توانید برنامه های سیستمی گوشی اندروید خود را جذف نمایید. برنامه های سیستمی چیست ؟ به برنامه های پیش فرض گوشی برنامه های سیستمی می گویند . با این نرم افزار کاربردی برنامه های سیستمی را حذف نمایید تا فضایی که این برنامه ها به خودشان اختصاص داده اند را آزاد کنید تا مقدار حافظه ی بیشتری برای استفاده داشته باشید . این نرم افزار را می توانید از ادامه ی مطلب دریافت کنید.
ادامه مطلب...
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Omid.Developer

دانلود نرم افزار Lagatgram – Telegram mod 3.1.1 نصب همزمان دو تلگرام در یک گوشی

نسخه ی جدید نرم فزار Lagatgram

نصب همزمان دو تلگرام در یک گوشی - قابل نصب در کنار نسخه اصلی

تلگــرام یک پیام رسان رایگان و قدرتمند است که با تمرکز بر روی سرعت و امنیت در بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی پیدا کرده است . اگر شما قصد دارید دو تلگرام در گوشی اندرویدی خود نصب کنید ، نرم افزار Lagatgram برای شما بسیار مفید است . این نرم افزار قادر است در کنار نسخه ی اصلی نصب شود و از API تلگرام Telegram استفاده می کند . برای دانلود این نرم افزار به ادامه ی مطلب بروید.

ادامه مطلب...
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Omid.Developer